Thursday, October 4, 2012

Happy Birthday "More Trends"



Έχουμε γενέθλια. Δύο χρόνια μαζί μου κρατάς συντροφιά σ’ έναν κόσμο άλλο, μαγικό, με χρώματα & αρώματα.  
Σε αγαπώ
Κάποιες φορές συγνώμη αν σε παραμελώ. Είναι που μπλέκω με πολλά και περνάω καλά! Αφορμή να σε συναντήσω ήταν η ανάγκη μου να ξεφύγω … Δύσκολη περίοδος τότε… Για μένα η πιο δύσκολη… Κάτι έπρεπε να σκεφτώ για να μη τρελαθώ. Και έτσι μπήκες στη ζωή μου…
  Ταξίδι στο όνειρο
 Τελικά μ’ αρέσεις. Ταιριάζουμε. Σα δίδυμος βαριέμαι εύκολα, αλλά εσύ Ζυγός, με μαγνήτισες! (Λατρεύω τους ζυγούς της ζωής μου. Ε ψιτ, εσείς εκεί αγαπημένοι μου φίλοι ζυγοί και άλλος ζυγός!)
Να ευχαριστήσουμε και τους αναγνώστες τώρα που μας υποστηρίζουν σε αυτό το μαγικό ταξίδι στο χώρο της μόδας. Χρώματα, Τάσεις, Λάμψη ομόρφυναν την καθημερινότητά μας χαρίζοντάς μας μια νότα αισιοδοξίας & έμπνευσης
Ένα μεγάλο ευχαριστώ και υπόσχομαι ότι μαζί θα συνεχίσουμε…


No comments:

Post a Comment