Στα μέσα του 20ου
αιώνα, καλλιτέχνες όπως ο Bernard Villemot, έκαναν διαφημίσεις
που κυριαρχούσε το συναίσθημα. Ο Villemot γνωστός γάλλος εικαστικός της εποχής,
έκανε διαφημιστικές καμπάνιες του οίκου Bally, του Perrie , της Air France οι οποίες
μείνανε στην ιστορία για το είδος των διαφημίσεων που απηχεί το συναίσθημα! Τα
poster του Villemot δεν πωλούν τα προϊόντα. Δεν το έχουν ανάγκη! Πωλούν
συναισθήματα!
Τα έργα του, άμεσα αναγνωρίσιμα για τη
ζωντάνιά τους, την απλότητα του σχεδιασμού τους, την έντονη δόση νοσταλγίας, είναι
αρκετά για να μας θυμίσουν ότι κάποτε πέρασε μια εποχή που η διαφήμιση, μέσω μιας άλλης οπτικής, μπορούσε
να είναι ένα μικρό έργο τέχνης!
No comments:
Post a Comment