…και όταν οι «άλλοι» μας βομβαρδίζουν με λόγια πικρόχολα για την Ελλάδα, ο οίκος Hermès επειλέγει την Αίγινα για να πραγματοποιήσει την διαφημιστική του καμπάνια για την άνοιξη καλοκαίρι 2012.
Ένας ελαιώνας που διακρίνεται για τα υπεραιωνόβια ελαιόδεντρά του, αποτέλεσε το φυσικό background για να αναδειχθούν ρούχα ανδρικά και γυναικεία, κοσμήματα, έπιπλα αλλά και τα διάσημα φουλάρια Hermès, σχεδιασμένα από την Ελληνίδα Ιουλία Αμπατιέ και εμπνευσμένα από κρητικές τοιχογραφίες.
Η επιλογή δεν ήταν τυχαία! Ο οίκος Hermès και η (με ελληνικές ρίζες ) οικογένεια Dumas, που κατέχει και το μεγαλύτερο ποσοστό του οίκου, γνωρίζοντας ότι οι αρχαίοι Έλληνες θεωρούσαν τους ελαιώνες χώρους ιερούς και την ελιά δέντρο του καλού συνδεδεμένο με την αναγέννηση & το φως, εμπνεύστηκαν και εκτέλεσαν την όλη παραγωγή με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον, επιδιώκοντας ένα αποτέλεσμα αντάξιο της φίρμας Hermès. Οι εικόνες δικαίωσαν κάθε προσδοκία και με το παραπάνω...
Μαρία είναι πραγματικά θεϊκό όλο αυτό! Σε ευχαριστούμε για αυτή την ανάρτηση! Πάω να τη διαδώσω στο Twitter!
ReplyDeleteΣε ευχαριστώ πολύ Demi μου! Το ότι ένας τέτοιος οίκοε τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή επέλεξε την Ελλάδα, δεν είναι τυχαίο...
ReplyDelete