Friday, March 28, 2014

Tradition and Fashion in Greece!


Η έμπνευση έρχεται από παντού!
Την 25η Μαρτίου μετά την παρέλαση, βρέθηκα στην κεντρική πλατεία της πόλης μου, απολαμβάνοντας διάφορα χορευτικά της περιοχής. Παρατηρώντας του χορευτές η ματιά μου χάθηκε στις φορεσιές τους. Πολυτελή υφάσματακεντημένα με χρυσές και πολύχρωμες κλωστές, βελούδα και σατέν, ήταν μερικά από τα στοιχεία που επικεντρώθηκε το βλέμμα μου.
Ξέρετε πόσες φορές μεγάλοι σχεδιαστές έχουν επηρεαστεί από παραδοσιακά υφάσματα λαών και πολιτισμών; Πόσες έθνικ συλλογές στις πασαρέλες οφείλουν τις ρίζες τους σε κάποιο ξεχασμένο πολιτισμό;
Κάπως έτσι σκεπτόμενη, άρχισε ο φωτογραφικός μου φακός να εστιάζει σε λεπτομέρειες που μου κέντριζαν την προσοχή...
Παρατηρώντας αργότερα τις φωτογραφίες συνειδητοποίησα πόσο αναπάντεχα εμπνεύσιμο μπορεί να υπάρξει το παρελθόν! Τελικά, αν το σκεφτείς, η έμπνευση έρχεται από παντού και η πολιτισμική μνήμη μπορεί να είναι το εφαλτήριο για μια νέα αρχή… 

No comments:

Post a Comment