Thursday, August 25, 2011

Parga - Sivota Day 1

Φέτος, μετά από ατελείωτες ώρες στις υπέροχες παραλίες του Nομού Ηλείας (θα ακολουθήσει post) πέρασα μερικές μέρες στην Πάργα και τα Σύβοτα. Μαγευτικό μέρος δίνοντας ανά πάσα στιγμή την αίσθηση ότι βρίσκεσαι σε κάποιο νησί και όχι στην ηπειρωτική Ελλάδα! Ξεκινήσαμε πρωί με τον Άγγελο, την αδελφή μου Γιώτα και τον Γρηγόρη. Αφού περάσαμε την γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου και κάναμε μια στάση για να αγοράσουμε φρούτα, μετά από 4 ώρες ταξιδιού φτάσαμε στην καταπληκτική παραλία του Λύχνου, λίγο έξω από την Πάργα. Μεγάλη, οργανωμένη παραλία, με θαλάσσια σπορ, πολλά ταβερνάκια και καταλύματα. Τυρκουάζ νερά και το ατού της αυτή η χοντρή άμμος, την οποία Λάτρεψα! Το απόγευμα πήγαμε στο ξενοδοχείο μας, κάναμε μερικές βουτιές στην πισίνα και ετοιμαστήκαμε γρήγορα, γρήγορα για να ανακαλύψουμε τη νυχτερινή Πάργα. Όμορφος, παραδοσιακός οικισμός η Πάργα, με ένα μαγευτικό κάστρο ψηλά, που η θέα  από εκεί, βοηθώντας και ο φωτισμός της πανσελήνου του Αυγούστου, σου κόβει την ανάσα!

Το κολιέ αυτό το έφτιαξα με κοχύλια που μάζεψα στην παραλία του Αγ. Ανδρέα στο Κατάκολο.